
Program Erasmus +, project KA2 n° 586383-EPP-1-2017-1-SI-EPPKA2-CBHE-JP (2017-2978/001-001)
Проект «Підвищення навичок з лабораторної практики для фахівців агро-продоволчого сектору в східній Європі» (Ag-Lab)/ “Improving skills in laboratory practice for agri-food specialists in eastern Europe» (Ag-Lab)
Час реалізації 2017р – 2021р
Проект Ag-Lab мав на меті покращити контроль якості агропродовольчої продукції в трьох нещодавно асоційованих країнах-членах ЄС шляхом покращення підготовки їхніх спеціалістів. Проект стосувався частини Угоди щодо безпеки харчових продуктів та сільськогосподарської продукції, яка може бути забезпечена шляхом відповідного лабораторного контролю законодавства та стандартів ЄС.
За час реалізації проекту було створено та запроваджено в університетах – членах консорціуму 4 спеціалізовані курси, присвячені лабораторній практиці в агропродовольчому секторі: ветеринарія, агрономія, тваринництво та харчові технології. Проведено тренінги в Європейских університетах та лабораторіях для фахівців лабораторрій та викладачів. Організовано та проведено місячні стажування для студентів в європейских партнерских університетах. Було написано навчальнихй посібник «Лабораторна справа».
Наші партнери в цому проекті: WUELS (POLAND), ISLE(FRANCE), University of Ljubljana (SLOVENIA), University of Teramo (ITALY), VetAgroSup (FRANCE), Comrat State University (MOLDOVA), State agrarian university of Moldova(MOLDOVA), Centrul Republican de Diagnostica Veterinara (MOLDOVA), Laboratory of the MOA of Georgia (GEORGIA), Tbilisi State University (GEORGIA), Caucasus International University (GEORGIA) Bila Tserkva National Agrarian University (UKRAINE), Sumy National Agrarian University (UKRAINE),Lviv National University of Veterinary Medicine (UKRAINE), State Centre of Agricultural Products Certification (UKRAINE),State scientific institute of laboratory diagnostic and veterinary-sanitary expertise (UKRAINE), Odessa National Academy of Food Technologie (UKRAINE),National University of Life and Environmental Sciences (UKRAINE)

Program Erasmus +, projectKA2 n° 609944-EPP-1-2019-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP
Проект «Підвищення спроможності університетів ініціювати та брати участь у розвитку кластерів на принципах інновацій та сталості» (UniClaD)/ “Enhancing capacity of universities to initiate and to participate in clusters development on innovation and sustainability principles” (UniClaD)
Час реалізації: 2020 – 2024рр.
Основною метою проекту був розвиток потенціалу університетів як складової частини агропромислових кластерів та створення інноваційних центрів як передумови розвитку та успішного функціонування агропромислових кластерів.
Основними завданнями проекту було: розвиток ланцюга: магістр – кандидат наук – дослідник як первинна ланка та дослідник – проектувальник – виконавець як другорядна ланка; сенсибілізація бізнесу, місцевої влади, науки та освіти до співпраці в рамках кластерів за принципом win-win; підвищення спроможності бізнесу, науки та освіти розвиватися та працювати в кластері (через спеціальні тренінги та спеціальні модулі, включені до магістерських та докторських програм); впровадження спеціальних структурних заходів в університетах як бази для діяльності, що здійснюється в рамках кластерів; підвищення практичного значення наукових, дипломних і магістерських робіт студентів, а також працевлаштування студентів; створення умов для кращої інтеграції інновацій в агропромислове виробництво на принципах стійкості.
Протягом реалізації проекту було розроблено спеціальні модулі для магістрів та аспірантів, такі як: статистика, розробка проектів, економетрика, модулі, спрямовані на сучасні виклики: зміни клімату, зобов'язання COP 21, продовольча безпека, боротьба з бідністю. Було вивчено досвід ЄС щодо діяльності університетів у кластерах та поширено цю інформацію серед зацікавлених сторін; було організовано спеціальні тренінги, навчальні візити для представників бізнесу, науки та освіти з метою демонстрації переваг та створення потенціалу для співпраці в рамках кластеру; було розроблено нормативно-правову базу, що визначає правила, умови функціонування університетів у кластерах відповідно до національного законодавства; було створено передумови для створення чотирьох кластерів (водне господарство та аквакультура, нові технології (ІТ) у сільському господарстві, агротуристичний кластер та виробництво та переробка молока з акцентом на традиційні місцеві продукти, біотехнології у птахівництві); було розроблено магістерські та кандидатські дисертацій відповідно до пілотних проектів.Було написано і розміщено у вілному доступі 3 електронних посібника: «Практичний гід зі створення та розвитку кластерів», «Менеджмент інноваційної діяльності», «Екологічна рекреація у національних природних парках».
Наші партнери:
